[Smaakprikkel] Stella Artois: The Chalice Symphony
- Design
- 7 mrt 2014 @ 12:19
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - BrandingSmaakprikkel
- 7 mrt 2014 @ 12:19
- Redactie Design
‘The Chalice Symphony’ is een samenwerking tussen Stella Artois, instrumentmaker en muzikant Andy Cavatorta en indie rockband Cold War Kids.
Andy Cavatorta bouwde een bijzondere geluidsinstallatie van bierkelken. Stella Artois wil zo laten zien dat de Chalice (een soort bierglas) 'niet alleen mooi is om te zien, maar dat hij ook mooi klinkt'. Op de speciale site van het Belgische biermerk wordt het project de ultieme oefening in vakwerk genoemd. Concreet zijn in een jaar tijd vier instrumenten gemaakt. Het is de bedoeling dat het hiermee gecomponeerde lied en de muziekvideo de wereld over gaan.
De website laat foto’s van de instrumenten zien, een video van hoe ze zijn gemaakt en hoe ze werken en vertelt meer over de maker Cavatorta.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
- CreativeNL Live presenteert tijdens... 19-09-2025
- 6 architecten- en... 10-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes